Asistent pedagoga jako jeden z činitelů výchovně-vzdělávacího procesu v systému základního školství – Bc. Zuzana Rábová
Bc. Zuzana Rábová
Master's thesis
Asistent pedagoga jako jeden z činitelů výchovně-vzdělávacího procesu v systému základního školství
Teacher's Assistant as one of the factors of educational process in the system of basic education
Abstract:
Diplomová práce s názvem „Asistent pedagoga jako jeden z činitelů výchovně-vzdělávacího procesu v systému základního školství“ se zabývá profesí asistenta pedagoga, který hraje důležitou roli při výchově a vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na běžných základních školách. Teoretická část se věnuje základním pedagogickým pojmům - výchova, vzdělávání a vzdělání. Na ni navazuje podkapitola …moreAbstract:
Thesis titled "Teacher's Assistant as one of the factors of educational process in the system of basic education" covers teaching assistant profession that plays an important role in the upbringing and education of pupils with special educational needs in mainstream schools. The theoretical part deals with basic pedagogical concepts - education, cultivation, learning. It is followed by sub-chapter …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/co4sw/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2012
- Supervisor: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RÁBOVÁ, Zuzana. \textit{Asistent pedagoga jako jeden z činitelů výchovně-vzdělávacího procesu v systému základního školství}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2012. Available from: https://theses.cz/id/qwc4vc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ