Asistent pedagoga jako jeden z činitelů výchovně-vzdělávacího procesu v systému základního školství – Bc. Zuzana Rábová
Bc. Zuzana Rábová
Master's thesis
Asistent pedagoga jako jeden z činitelů výchovně-vzdělávacího procesu v systému základního školství
Teacher's Assistant as one of the factors of educational process in the system of basic education
Anotácia:
Diplomová práce s názvem „Asistent pedagoga jako jeden z činitelů výchovně-vzdělávacího procesu v systému základního školství“ se zabývá profesí asistenta pedagoga, který hraje důležitou roli při výchově a vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na běžných základních školách. Teoretická část se věnuje základním pedagogickým pojmům - výchova, vzdělávání a vzdělání. Na ni navazuje podkapitola …viacAbstract:
Thesis titled "Teacher's Assistant as one of the factors of educational process in the system of basic education" covers teaching assistant profession that plays an important role in the upbringing and education of pupils with special educational needs in mainstream schools. The theoretical part deals with basic pedagogical concepts - education, cultivation, learning. It is followed by sub-chapter …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/co4sw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2012
- Vedúci: PaedDr. Jan Šťáva, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
RÁBOVÁ, Zuzana. \textit{Asistent pedagoga jako jeden z činitelů výchovně-vzdělávacího procesu v systému základního školství}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Education. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/qwc4vc/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Special Education / Special Education
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA