Pavla Nováková

Diplomová práce

Komunikační strategie Škoda Muzea

Communication strategy of Škoda Museum
Anotace:
Cílem práce e formulace doporučení pro zlepšení současné komunikační strategie Škoda Muzea na základě literární rešerše, analýzy konkurenčního prostředí a primárního výzkumu zjišťujícího komunikační preference návštěvníků Škoda Muzea. Dílčími cíli této práce jsou zjištění typického návštěvníka Škoda Muzea a zjištění vhodnosti nastavení současné komunikační strategie. K dosažení cílů práce budou využívány …více
Abstract:
The aim of the thesis is to formulate recommendations for improving the current communication strategy of the Škoda Museum based on a literature search, analysis of the competitive environment and primary research on the communication preferences of visitors to the Škoda Museum. The sub-objectives of this thesis are to identify the typical visitor of the Škoda Museum and to determine the suitability …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 1. 2024
  • Vedoucí: Jitka Volfová
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91582