Pavla Nováková
Diplomová práce
Komunikační strategie Škoda Muzea
Communication strategy of Škoda Museum
Anotace:
Cílem práce e formulace doporučení pro zlepšení současné komunikační strategie Škoda Muzea na základě literární rešerše, analýzy konkurenčního prostředí a primárního výzkumu zjišťujícího komunikační preference návštěvníků Škoda Muzea. Dílčími cíli této práce jsou zjištění typického návštěvníka Škoda Muzea a zjištění vhodnosti nastavení současné komunikační strategie. K dosažení cílů práce budou využívány …víceAbstract:
The aim of the thesis is to formulate recommendations for improving the current communication strategy of the Škoda Museum based on a literature search, analysis of the competitive environment and primary research on the communication preferences of visitors to the Škoda Museum. The sub-objectives of this thesis are to identify the typical visitor of the Škoda Museum and to determine the suitability …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91582
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2024
- Vedoucí: Jitka Volfová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91582
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
IMPLEMENTATION OF MODERN TRENDS IN CRM SYSTEM OF SELECTED PHARMACEUTICAL COMPANY
Valeriya Dmitricheva -
Modern Face of London: Contemporary Trends in Architecture
Kateřina ŠIDLOVÁ -
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
Katarína Šimková -
Moderní trendy marketingové komunikace
Daria Pogorelova -
Trendy marketingové komunikace
Kristýna Ďurkovičová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Manová Manová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Klára Manová -
Využití moderních trendů marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Petrovská Petrovská