Vyhodnocení nákupního chování zákazníků lékárny Dr. Max – Bc. Eliška Sekaninová
Bc. Eliška Sekaninová
Master's thesis
Vyhodnocení nákupního chování zákazníků lékárny Dr. Max
Evaluation of the purchasing behaviour of Dr. Max pharmacy customers
Abstract:
Cílem diplomové práce je vyhodnocení nákupního chování zákazníků lékárny Dr. Max a návrh opatření vhodných v oblasti nabídky zboží a upevňování zákaznických vztahů. V teoretické části je prezentováno podnikání, marketing jako jeho funkční strategie a jeho nástroje a problematika chování zákazníků a jejich motivace k nákupu. V praktické části je představen daný podnik a proveden sekundární výzkum týkající …moreAbstract:
The aim of the thesis is to evaluate the purchasing behaviour of Dr. Max pharmacy customers and to propose appropriate measures in the area of offering goods and strengthening customer relationships. The theoretical part will present the business, marketing as its functional strategy and its tools and the issue of customer behaviour and their motivation to buy. In the practical part, the business will …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/j41ug/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2024
- Supervisor: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Sůra
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SEKANINOVÁ, Eliška. \textit{Vyhodnocení nákupního chování zákazníků lékárny Dr. Max}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2024. Available from: https://theses.cz/id/qwrdim/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business
Theses on a related topic
-
Spotřebitelé Generace Z a smart maloobchod v České republice: společenské a ekonomické výzvy
Karolína Urbanovská -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Nákupní podmínky a chování zákazníků českého venkova
Barbora NEVAŘILOVÁ -
Nákupní chování obyvatel vybrané obce
Roman Lipka -
Vliv velkoobchodních prodejen na lokální maloobchod a spotřební chování
Jan Martiník -
Nákupní chování spotřebitele na venkově
Lucie VODIČKOVÁ -
Analýza marketingové komunikace lékáren Dr. Max
Adam ČECHURA -
Analýza marketingového mixu lékárny Dr. Max
Lucie BENEŠOVÁ