Bc. Peter Horčiak

Bakalářská práce

Spôsoby podpory predaja bankových služieb

Methods of sales promotion in bank services
Abstract:
The Bachelor work is dealing with ways of promotion of bank services, the primary implements which is used by bank subjects. The work is divided into three chapters. The first one is dedicated to theoretical comments of the products promotion – the marketing, including definiteness service promotion in services and in the same time point out the current promotion trends at the bank market. The second …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá spôsobmi podpory predaja bankových služieb, samotnými priamymi nástrojmi, ktoré bankové subjekty využívajú. Práca je rozdelená do troch kapitol. Prvá kapitola je venovaná teoretickým poznatkom podpory predaja produktov –marketing, vrátane samotnej konkretizácie podpory predaja služieb v službách a zároveň poukazuje na súčasné trendy podpory predaja na bankovom trhu. Druhá …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Eva Miklošiková
  • Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management