Spôsoby podpory predaja bankových služieb – Bc. Peter Horčiak
Bc. Peter Horčiak
Bakalářská práce
Spôsoby podpory predaja bankových služieb
Methods of sales promotion in bank services
Abstract:
The Bachelor work is dealing with ways of promotion of bank services, the primary implements which is used by bank subjects. The work is divided into three chapters. The first one is dedicated to theoretical comments of the products promotion – the marketing, including definiteness service promotion in services and in the same time point out the current promotion trends at the bank market. The second …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá spôsobmi podpory predaja bankových služieb, samotnými priamymi nástrojmi, ktoré bankové subjekty využívajú. Práca je rozdelená do troch kapitol. Prvá kapitola je venovaná teoretickým poznatkom podpory predaja produktov –marketing, vrátane samotnej konkretizácie podpory predaja služieb v službách a zároveň poukazuje na súčasné trendy podpory predaja na bankovom trhu. Druhá …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 6. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/bpvdo/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Eva Miklošiková
- Oponent: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SKVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bankovní institut vysoká škola SKBakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Podpora predaja v gastronomii
Richard Bielik -
Podpora predaja vo vybranej finančnej inštitúcii
Katarína Mészárosová -
Podpora predaja vo vybranej finančnej inštitúcii
Marián Tarcala -
Video ako marketingový nástroj na podporu predaja v prostredí e-komercie
Michal Jurečko -
Instore marketing
Adrián Macháček -
Podpora predaja a spotrebiteľské súťaže
Dana Henčeková -
Marketingová podpora poistných produktov v SR
Stanislava Gazdová