Faktory ovlivňující úspěch firmy na automobilovém trhu – Bc. Jakub Janovský
Bc. Jakub Janovský
Diplomová práce
Faktory ovlivňující úspěch firmy na automobilovém trhu
Factors influencing the success of a company in a car market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, do jaké míry ovlivňují a konkrétně které faktory ovlivňují úspěch firmy na automobilovém trhu s přihlédnutím na finanční analýzu účetních dat některých ukazatelů za rok 2020 a 2021. Tato diplomová práce bude obsahovat dvě části. V první části práce se zaměřuje na literární rešerši, kde budou vymezeny základní pojmy, faktory úspěchu firem a metody vyhodnocení úspěchu …víceAbstract:
The aim of this thesis is to find out what are the factors that affect the success of the company in the automotive market, looking into the financial analysis of accounting data of some indicators for years 2020 and 2021. This thesis will contain two parts. The first part of the thesis focuses on the literature search, where will be defined the basic concepts, success factors of companies and methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 10. 2021
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u8a1s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 11. 2021
- Vedoucí: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza mezoprostředí a makroprostředí v sektoru služeb
Filip Madlé -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Ekonomická analýza vybraného podniku
Ondřej Strašil -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová