Faktory ovlivňující úspěch firmy na automobilovém trhu – Bc. Jakub Janovský
Bc. Jakub Janovský
Master's thesis
Faktory ovlivňující úspěch firmy na automobilovém trhu
Factors influencing the success of a company in a car market
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zjistit, do jaké míry ovlivňují a konkrétně které faktory ovlivňují úspěch firmy na automobilovém trhu s přihlédnutím na finanční analýzu účetních dat některých ukazatelů za rok 2020 a 2021. Tato diplomová práce bude obsahovat dvě části. V první části práce se zaměřuje na literární rešerši, kde budou vymezeny základní pojmy, faktory úspěchu firem a metody vyhodnocení úspěchu …moreAbstract:
The aim of this thesis is to find out what are the factors that affect the success of the company in the automotive market, looking into the financial analysis of accounting data of some indicators for years 2020 and 2021. This thesis will contain two parts. The first part of the thesis focuses on the literature search, where will be defined the basic concepts, success factors of companies and methods …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 1. 10. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/u8a1s/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 11. 2021
- Supervisor: doc. Mgr. Ing. Petr Wawrosz, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Analýza mezoprostředí a makroprostředí v sektoru služeb
Filip Madlé -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Analýza vlivu konkurence na činnost firmy
Zdeněk Švehla -
Analýza marketingového mixu vybrané firmy/značky
Nikol Bartošová -
Ekonomická analýza vybraného podniku
Ondřej Strašil -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
Martin Kovařík -
Analýza makroprostředí a mikroprostředí společnosti Fincentrum a.s.
Pavlína Šámalová