Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce – Adina Skálová
Adina Skálová
Bakalářská práce
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Rolle marketing communications in municipality marketing management
Anotace:
Tato bakalářská práce se zajímá o úlohu marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce, konkrétně města Benešov.Abstract:
This bachelor thesis is interested in the role of marketing communication in the marketing management of the town and municipality, namely the town Benešov.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/npfzm/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Hodnocení efektivnosti marketingových kampaní na sociálních sítích vybrané společnosti
Barbora Brusová -
Marketingové komunikace města Brna, kampaň kopeme za Brno
Pavel Havlík -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Specifika komunikace se zákazníky sociálních a neziskových služeb
Anna MARTINCOVÁ -
Specifika komunikace osob se sluchovým postižením při poskytování zdravotnických služeb
Emília FOLTÝNOVÁ -
Způsoby komunikace měst Litoměřice, Roudnice nad Labem s občany a jejich komparace.
Aneta BŘEŇOVÁ -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu se zaměřením na region Prahy
Mariia Trotsko