Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce – Adina Skálová
Adina Skálová
Bachelor's thesis
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Rolle marketing communications in municipality marketing management
Abstract:
Tato bakalářská práce se zajímá o úlohu marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce, konkrétně města Benešov.Abstract:
This bachelor thesis is interested in the role of marketing communication in the marketing management of the town and municipality, namely the town Benešov.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/npfzm/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2019
- Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
- Reader: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
The role of New Media in a Modern Marketing Communication
Illia Bukhanets -
Hodnocení efektivnosti marketingových kampaní na sociálních sítích vybrané společnosti
Barbora Brusová -
Marketingové komunikace města Brna, kampaň kopeme za Brno
Pavel Havlík -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Specifika komunikace se zákazníky sociálních a neziskových služeb
Anna MARTINCOVÁ -
Specifika komunikace osob se sluchovým postižením při poskytování zdravotnických služeb
Emília FOLTÝNOVÁ -
Způsoby komunikace měst Litoměřice, Roudnice nad Labem s občany a jejich komparace.
Aneta BŘEŇOVÁ -
Marketingová komunikace v cestovním ruchu se zaměřením na region Prahy
Mariia Trotsko