Adam Žáček

Bakalářská práce

Marketingový mix ve veterinární ordinace

Implementation of marketing to veterinary clinic
Anotace:
Aplikace marketingových nástrojů (produkt, cena, distribuce, komunikace) v rámci profese veterináře. Důraz je kladen na schopnost komunikace s klientem, která velice významně ovlivňuje spokojenost klientů a tím pádem i úspěšnost soukromé veterinární praxe. Práce se zabývá praxí MVDr. Václava Žáčka, soukromého veterináře ordinujcího vě městech Rumburk, Liberec, Varnsdorf.
Abstract:
Aplication of marketing tools 4P (Product, Price, Place Promotion) into veterinary business. The paper is focused on communication with client, that is very important for satisfaction of clients/customers and therefore the successfull business.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 3. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2009
  • Vedoucí: Markéta Procházková
  • Oponent: Ivo Svoboda

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13676