Roxane Simondet

Diplomová práce

How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion

How influencer marketing is a strategic ally for European companies in international expansion
Anotace:
V této práci se nejdříve zaměříme na základní koncept influencer marketingu, vysvětlíme základní definici tohoto termínu a také analyzujeme vývoj influencer marketingu v posledních letech. Mimo jiné se v této práci analyzují strategie dvou společností využívající influencer marketing. Uvidíme, jak tento druh marketingu pomohl společnostem v jejich mezinárodní expanzi po Evropě i v zámoří. Skrze analýzu …více
Abstract:
In this study, we will first present the key concept of influencer marketing and give a broad definition of the term. We will also analyse the evolution of influencer marketing over the last years. Moreover, in this thesis, the influencer marketing strategies of two European companies will be analysed. We will see how influencer marketing campaigns helped these companies in their international expansion …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 10. 2019
  • Vedoucí: Ludmila Štěrbová
  • Oponent: Paul Marc Collin

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78523