Strategická analýza pobočky nadnárodní společnosti – Bc. Igor Vráblík
Bc. Igor Vráblík
Diplomová práce
Strategická analýza pobočky nadnárodní společnosti
Strategic Analysis of the Branch of the Multinational Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá strategickou analýzou vybrané pobočky nadnárodní společnosti. Na základě poznatků z interní a externí analýzy byla navržena změna dvou strategických cílů společnosti, která byla následně promítnuta do úpravy strategie formou rozšíření výrobních kapacit. Tato změna představuje pro společnost budoucí ekonomický přínos včetně očekávaného pozitivního dopadu na celkovou průměrnou …víceAbstract:
The thesis focuses on a strategic analysis of a selected branch of a multinational company. Based on the findings in both internal and external analyses, a change of two strategic goals of the company has been suggested and subsequently reflected in the adjustment of the strategy by way of extending the capacities. This change will bring about economic growth of the company and is expected to have …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hm86l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2016
- Vedoucí: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
The Future of the EU-Azerbaijan Cooperation within the Framework of the Eastern Partnership Policy: Possible Scenarios
Punhan Shukurov -
The perspective of the Russian market in strategic development in the field of in innovation on the Example of Memsource
Elizaveta Makarova -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
The Analysis of the Involvement of the Company into International Trade
Jiří Heřman -
Financial Analysis of the multinational company Škoda Auto
Rimpal Rajeshkumar Soni -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Complex Analysis of Business Environment in the Czech Republic in 2006-2022
Jana Kušnírová -
Strategická analýza pobočky nadnárodní společnosti
Barbora Anthová