Návrh a aplikace badatelsky orientovaného vyučování do výuky geografie (zeměpisu) – Bc. Aneta LYSÁKOVÁ
Bc. Aneta LYSÁKOVÁ
Diplomová práce
Návrh a aplikace badatelsky orientovaného vyučování do výuky geografie (zeměpisu)
Design and aplication of inquiry-based learning in geography teaching
Anotace:
Tato práce se zabývá badatelsky orientovaným vyučováním při výuce zeměpisu. Teoretická část práce vymezuje badatelsky orientovanou výuku, druhy bádání nebo roli učitele a žáka při BOV. Na základě těchto teoretických zásad byly vytvořeny návrhy badatelských aktivit a následně proběhla jejich aplikace při výuce. Dále se práce věnuje i analýze učebních úloh ve vybraných učebnicích zeměpisu a dotazníkovému …víceAbstract:
This work deals with inquiry-based learning in the teaching of geography. The theoretical part of the thesis defines inquiry-based learning, types and procedures of research or the role of teacher and student in IBL. Based on these theoretical principles, proposals for research activities were developed and subsequently their application in teaching took place. Furthermore, the work also deals with …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Miloš Fňukal, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
LYSÁKOVÁ, Aneta. \textit{Návrh a aplikace badatelsky orientovaného vyučování do výuky geografie (zeměpisu)}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Přírodovědecká fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/qxjory/.
Jak správně citovat práci
LYSÁKOVÁ, Aneta. Návrh a aplikace badatelsky orientovaného vyučování do výuky geografie (zeměpisu). Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství geografie pro střední školy / Učitelství geografie pro střední školy / Učitelství dějepisu pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík
Název
Vložil
Vloženo
Práva