Návrh a aplikace badatelsky orientovaného vyučování do výuky geografie (zeměpisu) – Bc. Aneta LYSÁKOVÁ
Bc. Aneta LYSÁKOVÁ
Master's thesis
Návrh a aplikace badatelsky orientovaného vyučování do výuky geografie (zeměpisu)
Design and aplication of inquiry-based learning in geography teaching
Abstract:
Tato práce se zabývá badatelsky orientovaným vyučováním při výuce zeměpisu. Teoretická část práce vymezuje badatelsky orientovanou výuku, druhy bádání nebo roli učitele a žáka při BOV. Na základě těchto teoretických zásad byly vytvořeny návrhy badatelských aktivit a následně proběhla jejich aplikace při výuce. Dále se práce věnuje i analýze učebních úloh ve vybraných učebnicích zeměpisu a dotazníkovému …moreAbstract:
This work deals with inquiry-based learning in the teaching of geography. The theoretical part of the thesis defines inquiry-based learning, types and procedures of research or the role of teacher and student in IBL. Based on these theoretical principles, proposals for research activities were developed and subsequently their application in teaching took place. Furthermore, the work also deals with …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: RNDr. Miloš Fňukal, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LYSÁKOVÁ, Aneta. \textit{Návrh a aplikace badatelsky orientovaného vyučování do výuky geografie (zeměpisu)}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Science. 2024. Available from: https://theses.cz/id/qxjory/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LYSÁKOVÁ, Aneta. Návrh a aplikace badatelsky orientovaného vyučování do výuky geografie (zeměpisu). Olomouc, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ScienceMaster programme / field:
Teaching Training in Geography for Secondary Schools / Zma-UDĚJmi
Theses on a related topic
-
Badatelsky orientovaná výuka ve fyzice na ZŠ
Monika Nováková -
Badatelsky orientovaná výuka v mateřské škole na příkladu environmentálního tématu tání ledovců
Eliška Pavlíčková -
Badatelsky orientovaná výuka s využitím modulů
Jana Širůčková -
Návrh badatelsky orientované výuky se zaměřením na pohybové systémy člověka a antropometrii na základních školách pomocí metody CLIL
Tereza PÁTROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka a její uplatnění při výuce technického předmětu
Lenka PROCHÁZKOVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka technických témat na 1. stupni ZŠ
Lucie KAŠPAROVÁ -
Badatelsky orientovaná výuka robotiky
Patrik KLOFÁČ -
Badatelsky orientované úlohy pro chemii
Leoš Sáblík
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights