Šimon JEHLIČKA

Bachelor's thesis

Využití nových trendů v marketingových komunikacích v Help fitness club

Nové trendy v marketingové komunikaci ve Help Fitness klubu

Utilization of new trends in marketing communication in Help fitness club
Abstract:
Cílem bakalářské práce je analyzovat využívané nástroje marketingové komunikace a vyu-žití nových trendů marketingové komunikace. Práce je rozdělena do tří částí a to zejména na teorii, analýzu a doporučení. V první části jsou osvětleny základy marketingové komunikace a jejich funkce. Dále pak popisuje nové trendy, které jsou uplatnitelné pro praxi v Help fitness clubu. Druhá část analyzuje využívané …more
Abstract:
Aim of Bachelor thesis is analysis of marketing communication and use of new trends in marketing communication. The work is divided into free parts, mainly to theory, analysis a recommendation. In the first part there are introduced basic and function of marketing communication. Then describe new trends, which could be used in Help fitness club. Second part is analysing used marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2008
Accessible from:: 23. 5. 2008
Identifier: 9742

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2008
  • Supervisor: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

JEHLIČKA, Šimon. Využití nových trendů v marketingových komunikacích v Help fitness club. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 05. 2008

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 23. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.