Využití nových trendů v marketingových komunikacích v Help fitness club – Šimon JEHLIČKA
Šimon JEHLIČKA
Bakalářská práce
Využití nových trendů v marketingových komunikacích v Help fitness club
Nové trendy v marketingové komunikaci ve Help Fitness klubu
Utilization of new trends in marketing communication in Help fitness club
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat využívané nástroje marketingové komunikace a vyu-žití nových trendů marketingové komunikace. Práce je rozdělena do tří částí a to zejména na teorii, analýzu a doporučení. V první části jsou osvětleny základy marketingové komunikace a jejich funkce. Dále pak popisuje nové trendy, které jsou uplatnitelné pro praxi v Help fitness clubu. Druhá část analyzuje využívané …víceAbstract:
Aim of Bachelor thesis is analysis of marketing communication and use of new trends in marketing communication. The work is divided into free parts, mainly to theory, analysis a recommendation. In the first part there are introduced basic and function of marketing communication. Then describe new trends, which could be used in Help fitness club. Second part is analysing used marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2008
Zveřejnit od: 23. 5. 2008
Identifikátor:
9742
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JEHLIČKA, Šimon. Využití nových trendů v marketingových komunikacích v Help fitness club. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 23. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Využití alternativních forem marketingové komunikace vybrané společnosti
Darina Foltová -
Guerilla marketing jako netradiční forma marketingové komunikace v porovnání s tradičním komunikačním mixem
Aneta Klimešová -
Moderní formy marketingové komunikace a jejich uplatnění v praxi
Anna Štefánková -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Miluše Hadrabová -
Vliv integrované marketingové komunikace na úspěšnost prodeje firmy PEPSICO CZ s.r.o.
Veronika Nemečková -
Marketingová komunikace vybrané společnosti
Michaela Veiserová -
Guerilla marketing a jeho podoby
Adéla Bukovská -
Návrh guerilla marketingové kampaně pro Plzeňský prazdroj
Barbora Šolcová