Martina Preisová

Master's thesis

Marketingový mix výrobku určeného pro seniory

marketing mix focused on senior
Abstract:
Cílem diplomové práce je postihnout segment/y seniorů jako výhodný potenciální trh pro firmy, který se bude v budoucnu rozrůstat. Zároveň také ukázat nejvhodnější nástroje pro oslovení tohoto segmentu. V první části diplomové práce popisuji marketing, segmentaci trhu a marketingový mix v obecné a teoretické rovině. Ve druhé polovině se již zabývám strukturou populace, demografickými údaji konkretizovanými …more
Abstract:
Main goal of diploma thesis is to show senior segment as potencial lucrative market
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 1. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2009
  • Supervisor: Jan Koudelka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/15161