Marketingový mix výrobku určeného pro seniory – Martina Preisová
Martina Preisová
Master's thesis
Marketingový mix výrobku určeného pro seniory
marketing mix focused on senior
Abstract:
Cílem diplomové práce je postihnout segment/y seniorů jako výhodný potenciální trh pro firmy, který se bude v budoucnu rozrůstat. Zároveň také ukázat nejvhodnější nástroje pro oslovení tohoto segmentu. V první části diplomové práce popisuji marketing, segmentaci trhu a marketingový mix v obecné a teoretické rovině. Ve druhé polovině se již zabývám strukturou populace, demografickými údaji konkretizovanými …moreAbstract:
Main goal of diploma thesis is to show senior segment as potencial lucrative market
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 1. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15161
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2009
- Supervisor: Jan Koudelka
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15161
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Development of marketing strategies and plans based on clustering, cluster analysis and segmentation.
Anton Barinov -
Personální marketing a jeho implementace v podnikové praxi
Václav Polan -
Segmentation of esports audience and its marketing implications
Dominik Sagl -
Politika, politický marketing a segmentace politického trhu v ČR
David Říha -
La comparaison de la stratégie marketing d´une grande et d´une petite entreprise : l´exemple des maisons d´édition Hachette Livre et Les Solitaires Intempestifs
Alexandra BALÁŽOVÁ -
Marketingová komunikace Centra dezinfekce firmy A.M.I. - Analytical Medical Instruments, s.r.o.
Nikola Kačírková -
Moderní marketingové nástroje v internetu
Petra Vlčková