Marketingový mix výrobku určeného pro seniory – Martina Preisová
Martina Preisová
Diplomová práce
Marketingový mix výrobku určeného pro seniory
marketing mix focused on senior
Anotace:
Cílem diplomové práce je postihnout segment/y seniorů jako výhodný potenciální trh pro firmy, který se bude v budoucnu rozrůstat. Zároveň také ukázat nejvhodnější nástroje pro oslovení tohoto segmentu. V první části diplomové práce popisuji marketing, segmentaci trhu a marketingový mix v obecné a teoretické rovině. Ve druhé polovině se již zabývám strukturou populace, demografickými údaji konkretizovanými …víceAbstract:
Main goal of diploma thesis is to show senior segment as potencial lucrative market
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 1. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/15161
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2009
- Vedoucí: Jan Koudelka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/15161
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Segmentation of esports audience and its marketing implications
Dominik Sagl -
Politika, politický marketing a segmentace politického trhu v ČR
David Říha -
Marketingová komunikace Centra dezinfekce firmy A.M.I. - Analytical Medical Instruments, s.r.o.
Nikola Kačírková -
Moderní marketingové nástroje v internetu
Petra Vlčková -
Moderní nástroje marketingové komunikace
Aneta Archlebová -
The Application of Marketing-Driven Management Instruments within the Company Mobilkom, a.s.
Aleš Polák -
Vývoj a současnost internetových nástrojů marketingové komunikace - základní exkurs do problematiky využití online reputation v marketingové komunikaci
Jan Kořán