Didaktické hry ve výuce anglického jazyka – Roman Tomáš
Roman Tomáš
Bakalářská práce
Didaktické hry ve výuce anglického jazyka
Didactic Games in ESL lessons
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá didaktickými hrami, konkrétně jejich definicemi a rozdělením, dále se zaměřuje na integraci technologií do výuky a s tím související srovnání efektivity dvou e-learningových platforem, Canvas a Thinkific, a to jak teoreticky, tak i prakticky. Teoretická část nejprve představuje dva hlavní kurikulární dokumenty v českém vzdělávacím systému, tedy RVP a ŠVP, popisuje klíčové …víceAbstract:
The bachelor thesis examines didactic games, specifically their definitions and classifications, and concentrates on the integration of technology in education, with a focus on a comparison of the effectiveness of two e-learning platforms, Canvas and Thinkific, both theoretically and practically. The theoretical part first introduces the two main curriculum documents in the Czech education system, …víceKlíčová slova
hry didaktické
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2024
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB15656
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 8. 2024
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Věra Tauchmanová
- Oponent: Mgr. Bc. Pavlína Škodová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 3. 9. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání / Anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání, Informatika se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Didactic Games for Teaching English Lexis
Tomáš Stříteský -
Didactic Games as Motivation to Learn English Language
Kamila CERMANOVÁ -
Didaktické hry ve vyučování Čj pro cizince (2.ročník) Didactic games in the education process of foreigners (2nd class)
Klára NĚMEČKOVÁ -
Aspekty využití e-learningu ve výuce elektrotechnických předmětů na střední automobilní škole
Bronislav Polášek -
Rozvoj diskurzivní kompetence v cizojazyčném akademickém psaní v anglickém jazyce v důsledku účasti v e-learningovém kurzu
Gabriela Hublová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Kohout, J.
4. 9. 2024
Kohout, J.
4. 9. 2024