Ondřej Tóth
Diplomová práce
Segmentace trhu radlerů a ciderů
Segmentation of the radler and cider market
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem segmentace trhu v kontextu trhu radlerů a ciderů v České republice. Cílem bylo odhalit a charakterizovat segmenty na tomto trhu a následně pro ně navrhnout marketingové přístupy. Poznávání těchto segmentů probíhalo na základě analýzy sekundárních dat z výzkumu MML-TGI. Dotazníkové šetření poté rozšířilo tento výzkum o analýzu primárních dat. Analýzy dat probíhaly …víceAbstract:
This master's thesis deals with the topic of market segmentation in the context of the radler and cider market in the Czech Republic. The aim was to identify and characterise the segments of this market and then to propose marketing approaches for them. The identification of these segments was based on the analysis of secondary data from the MML-TGI research. The questionnaire survey then extended …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/94782
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2024
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Marcela Zamazalová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/94782
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing cílený na děti
Mária Dajčárová -
Marketing Galerie Středočeského kraje v Kutné Hoře
Kristýna Kadlecová -
Marketing cílený na děti
Barbora Blažejovská -
Online marketing ve vybrané organizaci
Marek ŠTEMBERA