Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví – Bc. Vladimíra Vaculíková
Bc. Vladimíra Vaculíková
Master's thesis
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví
Customer Satisfaction Measurement as a Management Tool in Banking
Abstract:
Anotace Zákazník je tvůrcem příležitostí na trhu a správné nastavení komunikace finanční společnosti se svým zákazníkem se jeví jako jeden z velmi účinných nástrojů managementu a to nejen v oblasti bankovnictví. Tématem zvolené diplomové práce je měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v bankovnictví. Cílem práce je na základě literární rešerše oborové literatury realizovat vlastní výzkumný …moreAbstract:
Annotation The customer is the creator of market opportunities; therefore, correct setting of communication between a financial company and its customers seems to be a very effective management tool, not only in the field of banking. This diploma thesis focuses on measuring customer satisfaction used as a management tool in banking. Based on research of expert literature, the objective of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2017
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/buags/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2017
- Supervisor: RNDr. Zuzana Wroblowská, Ph.D.
- Reader: Ing. Vojtěch Chlubna, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VACULÍKOVÁ, Vladimíra. \textit{Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v~bankovnictví}. Online. Master's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2017. Available from: https://theses.cz/id/qy4i4e/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti klientů pojišťoven s pojistnými produkty
Markéta Nováková