Kateřina Tobolková

Diplomová práce

Privátní značky firmy Lidl v České republice a USA

Private labels of Lidl in Czech Republic and USA
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá spotřebitelským pohledem na privátní značky diskontního řetězce Lidl v České republice a v USA. Ve zkoumaných zemích Lidl použil odlišné přístupy brandingu svých privátních značek. Právě zjištění a porovnání největších odlišností marketingového působení privátních značek Lidlu na obou trzích z pohledu spotřebitele představuje hlavní cíl práce. Dále byl také zohledněn …více
Abstract:
The diploma thesis gives insight about consumer perception of the private labels of discount chain Lidl in the Czech Republic and USA. In researched countries, Lild uses different approaches for its private labels. This paper aims to determine the main differences in the marketing approaches of Lidl private labels and compare its leverage on the Czech and American consumers. The impact of Covid-19 …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2022
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85694