Jíst zdravě znamená jíst draze? - experimentální ověření zkresleného zpracování informací na základě intuice – Artur Kretinin
Artur Kretinin
Master's thesis
Jíst zdravě znamená jíst draze? - experimentální ověření zkresleného zpracování informací na základě intuice
Eating healthy means eating expensive? - experimental verification of distorted information processing based on intuition
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá tématem Jíst zdravě znamená jíst draze? - experimentální ověření zkresleného zpracování informací na základě intuice. Cílem této diplomové práce je provést výzkum, který se zabývá primárně vztahy mezi kategorizací zdravé výživy, cenou a označením. Cílem výzkumu je prokázat či vyvrátit existenci vztahu mezi cenou potravin a subjektivním vnímáním jejich prospěchu pro zdraví …moreAbstract:
This thesis is focused on topic Eating healthy means eating dearly? - experimental verification of distorted information processing based on intuition. The aim of this thesis is to conduct research in terms of primary relationships between the categorization of healthy food, prices and labeling. The aim of the research is to prove or refute the existence of a relationship between food prices and the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85299
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2022
- Supervisor: Michal Novák
- Reader: Jan Závodný Pospíšil
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRETININ, Artur. \textit{Jíst zdravě znamená jíst draze? - experimentální ověření zkresleného zpracování informací na základě intuice}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2021. Available from: https://theses.cz/id/qylluf/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85299
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
Arun Ronal Antony -
The Dutch Electric Fan Heater Market: Mapping the Consumer Decision Making Process
Kirsten Daniëlle Vreede -
Influencer Marketing Effect on the Consumer’s Decision Making Process
Andrea Josifova -
Analysis of Consumer Decision Making Process
Petra Škudrnová -
Purchase Involvement in Consumer Decision Making: How University Students Buy Low- and High-risk Products
Denisa Valsová -
Chinese Consumer Decision Analysis in the new era
Xiaoqiu Yue -
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
Thái Hoàng Yến Nguyễn -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková