Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy – Bc. Jitka Beránková, DiS.
Bc. Jitka Beránková, DiS.
Diplomová práce
Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy
Project of Using Social Networks to Improve Marketing Communication of Selected Company
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací na sociálních sítí v rámci konkrétního projektu, který je zaměřen na zlepšení marketingové komunikace na sociálních sítích internetového prodejce značkové obuvi Obujtese. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá poznatky z oblasti sociálních sítí, novými trendy na sociálních sítí a přibližuje možnosti propagace …víceAbstract:
In my diploma work I focuse on marketing communication on social network. The project is focused on improovment of marketing communication on social network of Brand shoes trade - Obujtese. My work is divided to two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with knowlege of social network, new trends on social media and shows possibilities of promotion. The practical part includes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BERÁNKOVÁ, Jitka. \textit{Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/qylwfd/.
Jak správně citovat práci
Beránková, Jitka. Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy . Zlín, 2020. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa