Ergoterapie po cévní mozkové příhodě, zaměřená na afasii – Kateřina KRIŠTOFOVÁ
Kateřina KRIŠTOFOVÁ
Bakalářská práce
Ergoterapie po cévní mozkové příhodě, zaměřená na afasii
OT in persons after stroke, with orientation on aphasia
Anotace:
V této práci se budu zabývat terapeutickými přístupy u cévní mozkové příhody a zaměřím se především na afázii, jako důsledek této poruchy. Hlavním cílem mé práce bude seznámení se s touto problematikou a najít co nejvhodnější řešení, které by mohlo vzniklou poruchu komunikace příznivě ovlivnit.Abstract:
This thesis deals with Therapeutic approaches to treatment of stroke with focus on aphasia which is consequence of stroke. Main goal of the thesis is to become acquainted with this issue and to find most suitable solution which can have positive influence on this disorder of communication.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2016
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. MUDr. Jiří Votava, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRIŠTOFOVÁ, Kateřina. \textit{Ergoterapie po cévní mozkové příhodě, zaměřená na afasii}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta zdravotnických studií. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/qys08a/.
Jak správně citovat práci
KRIŠTOFOVÁ, Kateřina. Ergoterapie po cévní mozkové příhodě, zaměřená na afasii. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta zdravotnických studií
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta zdravotnických studiíUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta zdravotnických studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace ve zdravotnictví / Ergoterapie
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Specifické přístupy komunikace s pacienty po cévní mozkové příhodě
Tereza Seifertová