Obchodní strategie v průmyslovém podniku – Veronika Herudková
Veronika Herudková
Bakalářská práce
Obchodní strategie v průmyslovém podniku
Business Strategy in Industrial Company
Anotace:
Předložená práce popisuje teoretickým i praktickým způsobem (východiska) obchodní strategie v průmyslovém podniku. V teoretické části bakalářské práce je definována strategie, popsány principy myšlení strategie a postupy její tvorby. Práce se dále zabývá teoretickým vysvětlením analýzy vnějšího prostředí a analýzy SWOT. V praktické části práce jsou provedeny strategické analýzy v průmyslovém podniku …víceAbstract:
This thesis deals with business strategy in an industrial company. The theoretical part of the thesis deals with the definition of strategy, describes the principles of thinking strategy and process of creating the strategy. It also deals with the theoretical explanation of the external environment analysis and SWOT analysis. In the practical part there are results of analysis performed in the industrial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/109323
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedoucí: Eva Švecová
- Oponent: Daniel Klepáč
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HERUDKOVÁ, Veronika. \textit{Obchodní strategie v průmyslovém podniku}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/qyyrts/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
The Role of the Direct Marketing in IMC with the Creation of Proposal of the Particular Campaign
Valeriia Kabanova -
Social Media Strategy Creation for Selected Company
Maksym Zhohlo -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Obchodní strategie pro zahraniční expanzi firmy NetDIRECT s.r.o.
Eliška Řehová -
CSV jako součást marketingové komunikační strategie
Anna Pylypiuk -
Inovativní business modely
Sofiia Terekhova -
Účast na světové výstavě Expo jako obchodní strategie
Adéla Juhasová -
Vliv cirkulární ekonomiky na obchodní strategie
Ivan Souček