Vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra na škole pro žáky se sluchovým postižením – Mgr. Lada Vacková
Mgr. Lada Vacková
Diplomová práce
Vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra na škole pro žáky se sluchovým postižením
Education of pupils with autistic spectrum disorder at school for pupils with hearing impairment
Anotace:
Diplomová práce je věnována vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra na základní škole pro žáky se sluchovým postižením s orálním přístupem. Teoretická část se zabývá autismem, historií jeho zkoumání, klasifikací, etiologií a diagnostikou poruch autistického spektra. Dále jsou zde popsány faktory, které ovlivňují výchovu a vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, možnosti vzdělávání …víceAbstract:
The diploma thesis is devoted to educating students with autism spectrum disorders at primary school for pupils with hearing impairments with oral approach. The theoretical part deals with autism, its research history, classification, etiology and diagnosis of autism spectrum disorders. There are also described factors that affect the education of pupils with autistic spectrum disorders, education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/lr6s9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2017
- Vedoucí: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová -
Surfaces of (Post)postmodernism: David Foster Wallace and Autism Spectrum Disorders
Krištof Anetta -
The Attitudes of Social Workers in Kerala to Complementary and Alternative Interventions for Children with Autism Spectrum Disorders
Tomáš Hudec -
Unified control of communication with devices and external systems in Smart Grid environments
Václav Hála -
Senzorická integrace u dítěte v předškolním věku s poruchou autistického spektra
Nikola RADILOVÁ -
Edukace a komplexní péče o dítě s autismem
Miroslava Seifertová -
Využití systémů alternativní a augmentativní komunikace v předškolním vzdělávání
Klára Baráková -
Základní principy výukové komunikace v domácím vzdělávání
Sabina Čurdová