Žák s ADHD na 1. stupni základní školy – Eliška JANČAŘÍKOVÁ
Eliška JANČAŘÍKOVÁ
Diplomová práce
Žák s ADHD na 1. stupni základní školy
Pupil with ADHD at primary school
Anotace:
Diplomová práce je zaměřená na žáky se syndromem ADHD na 1. stupni základní školy. Teoretická část je rozdělena na dvě části. První část se věnuje terminologickému vymezení a definici syndromu ADHD, jeho projevy, typy, etiologií, diagnostikou a terapií. Druhá část se zaměřuje na syndrom ADHD v prostředí základní školy. Je zde zmíněn výběr školy pro žáka se syndromem ADHD, legislativa, podpůrná opatření …víceAbstract:
The diploma thesis is aimed on a pupil with ADHD at primary school. Theoretical part describes ADHD syndrome, its manifestations, types, etiology, diagnosis and therapy. Theoretical part also describes ADHD syndrome at primary school environment even with advices and right treatment with ADHD pupil. Practical part finds out how is education with ADHD pupil provided, and and how they are doing in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Veronika Růžičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JANČAŘÍKOVÁ, Eliška. Žák s ADHD na 1. stupni základní školy. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
ADHD - porucha pozornosti, impulzivita a agresivita
Martina VLASTNÍKOVÁ -
Hyperaktivita
Alžběta JONÁKOVÁ -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Žák s ADHD a žák s Aspergerovým syndromem na 1. stupni ZŠ
Alena ŠULEROVÁ -
Lived experiences of students with ADHD, parents of students with ADHD, and teachers of students with ADHD with factors that support school inclusion and functioning of students with ADHD
Růžena KRTKOVÁ RUDNICKÁ -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Sebepojetí žáka s ADHD z pohledu učitele
Barbora Mihaldová -
Příprava žáků základních škol s ADHD na výuku pohledem rodičů
Adéla Šuláková
Název
Vložil
Vloženo
Práva