Bc. Alena Frýdlová

Bachelor's thesis

Marketingový mix a společnost OKSystem a.s.

Marketing mix and the company OKsystem a.s.
Abstract:
V obecné části bakalářské práce jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingového mixu, tj. jednotlivé metody využité ke zpracování situační analýzy a podrobně rozebrány základní složky marketingového mixu (produkt, cena distribuce a propagace). Kromě základní koncepce marketingového mixu 4P, vysvětluje obecná část práce také koncepci 7P, která je podstatná pro odvětví služeb, a zmiňuje …more
Abstract:
In the theoretical part of the bachelor thesis are elaborated the theoretical starting points for the creation of a marketing mix, i.e. the individual methods are used for processing the situational analysis and detail the basic components of the marketing mix (product, distribution price and promotion). In addition to the fundamental concept of the 4P marketing mix, the theoretical part of the work …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 9. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 10. 2018
  • Supervisor: Ing. Miloslav Vaňák
  • Reader: Ing. Pavel Rosenlacher

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní