Analýza postupů při řešení zákaznických reklamací – Šárka Myslikovjanová
Šárka Myslikovjanová
Bachelor's thesis
Analýza postupů při řešení zákaznických reklamací
Analysis of Procedures for Customer Complaints Solving
Anotácia:
Cílem této práce je poukázat na důležitost přístupu, který zaujímáme vůči našim zákazníkům, zejména řešíme-li jeho stížnosti a reklamace. Práce popisuje proces řízení reklamací za pomocí metody 8D a srovnává ji se zásadami metody Quality Journal. Zaměřuje se na postupy při řešení zákaznických reklamací v podniku automobilového průmyslu, vysvětluje pojmy jako je reklamace z „0 km“ a „pole“. Popisuje …viacAbstract:
The aim of this Bachelor’s thesis is to show the importance of the attitudes which we assume towards customers, mainly while dealing with their claims and complaints. The thesis describes the complaint solving process using 8D method and compares it with Quality Journal principles. It is focusing on problem solving methods in an automotive company, explains expressions such as „0km claim”, and „field …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/95618
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 9. 2012
- Vedúci: Pavel Klaput
- Oponent: Michaela Kelblerová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MYSLIKOVJANOVÁ, Šárka. \textit{Analýza postupů při řešení zákaznických reklamací}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/qzchfn/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBachelor programme / odbor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Management jakosti
Práce na příbuzné téma
-
Dopady reklamace na podnikání
Mojmír Krátký -
Analysis of the Economic Impact of COVID-19 on the Hospitality Industry in the Czech Republic
Alexandra Boyarkina -
Economic impact of Climate change on the main economic sectors of Egypt
Marwan Nomir -
Economic impact of corruption in the public sector and its cognitive origins
Davide Ferrarese -
Globalization and Its Impact on Economic Development of Alibaba Company
Yida Zhao -
The impact of economic crisis on the balance of payment of Pakistan
Muzamal Yaseen -
Analysis of the impact of government regulations in relation to COVID-19 on business in the gastronomy industry (from the perspective of a supplier of professional kitchen solutions).
Tomáš Kubata -
Quality Claims Management Information System
Viliam Juríček