Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu – Mgr. Bc. Tereza Čuláková
Mgr. Bc. Tereza Čuláková
Diplomová práce
Tvorba strategie podniku s využitím stakeholderského přístupu
Formation of the company strategy using stakeholder approach
Anotace:
Cílem diplomové práce je navržení strategie konkrétního podniku s využitím stakeholderského přístupu doplněného o klasické metody strategického řízení. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou vymezeny základní metody klasického strategického řízení a taktéž popisuje stakeholderské pojetí podniku, ve kterém uvádí i návod metodologie stakeholderské analýzy. Tyto teoretické předpoklady …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to propose a strategy of a company using a stakeholder approach supplemented by classic methods of strategic management. The thesis is divided into two parts. In the theoretical part, the basic methods of classical strategic management are defined and describes the stakeholder concept of the company, which also includes the methodology of the stakeholder analysis. These …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 1. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hfx7f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 1. 2019
- Vedoucí: prof. Ing. Ladislav Blažek, CSc.
- Oponent: Ing. Martin Cenek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategic approach: Career Self-Management
Georgii Gogokhiia -
A Framework for Strategic Risk Taking and Risk Management in Consumer Product Companies
Annicka Pries -
Analysis, design and implementation of the data-process model in accordance with the Smart City concept
Roman Čada -
Strategie řešení konfliktních situací z pozice manažera základní školy
Anna Zlatníková -
Strategie a její implementace v organizacích veřejné správy
Miroslav Račuch -
Analýza konkurenčního prostředí a zákazníků pro vytvoření marketingové strategie
Barbora Štancová