Návrh marketingového plánu vybrané firmy. – Zdeňka Sabatini
Zdeňka Sabatini
Bakalářská práce
Návrh marketingového plánu vybrané firmy.
Marketing plan proposal of a chosen company
Anotace:
Tato práce se zabývá tvorbou marketingového plánu vedoucího ke zlepšení poskytovaných služeb společností Tesco Czech. Plán je zaměřen na produktovou kategorii dětských plen Fred & Flo. Literární rešerše shrnuje obecné poznatky o marketingu a marketingovém plánování. K sestavení marketingového plánu je použita situační analýza, audit současných marketingových činností a analýza spotřebitelských …víceAbstract:
This work deals with the creation of a marketing plan leading to the improvement of the services provided by Tesco Czech. The plan is focused on the product category of Fred & Flo baby diapers. Literature search summarizes general knowledge about marketing and marketing planning. Situational analysis, audit of current marketing activities and analysis of consumer reviews are used to compile the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2020
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/atrdy/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2021
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
- Oponent: Ing. Helena Cetlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS vysoká škola, a.s.
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann