Service Quality in the International Context – Bc. Nikola Kopšová
Bc. Nikola Kopšová
Master's thesis
Service Quality in the International Context
Service Quality in the International Context
Abstract:
The master thesis focuses on the service quality of the selected international company Wolt and, simultaneously, on cultural differences between two countries, specifically the Czech Republic and Slovakia. For this purpose, customer satisfaction was measured in Czech and Slovak cultures. The first part of the thesis is devoted to theory in order to understand the topic of the study and to gain theoretical …moreAbstract:
Diplomová práce se zaměřuje na kvalitu služeb vybrané mezinárodní společnosti Wolt a současně na kulturní rozdíly mezi dvěma zeměmi, konkrétně Českou republikou a Slovenskem. Za tímto účelem byla zjišťována spokojenost zákazníků v české a slovenské kultuře. První část práce je věnována teorii, aby bylo možné pochopit téma výzkumu a získat teoretické poznatky o kvalitě služeb a kultuře. Druhá část je …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Červová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kopšová, Nikola. Service Quality in the International Context. Liberec, 2023. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
International Management / International Management
Theses on a related topic
-
Hodnocení kvality služeb na B2B trhu z pohledu Fibertex Nonwovens, a. s. a jeho zákazníků
Lucie Podškubková -
Dimenze kvality života v systému pobytových služeb
Lenka Zgarbová -
Psychosociální dimenze kvality života osob s mentálním postižením v chráněném bydlení
Jana KASÁČKOVÁ -
Firemní kultura podniku xy a její vliv na spokojenost zaměstnanců, zákazníků
Viktoriya Slepokurova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights