Postoje učitelů ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních a středních školách – Mgr. Michaela Junková
Mgr. Michaela Junková
Diplomová práce
Postoje učitelů ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních a středních školách
Teacher’s Attitudes to Education of Pupils with Specific Learning Difficulties of Lower and Upper Secondary Schools.
Anotace:
Předložená diplomová práce „Postoje učitelů ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních a středních školách“ je pojednání o problematice žáků se specifickými poruchami učení a o postojích a přístupech učitelů na běžných základních a středních školách v kraji Vysočina ke vzdělání těchto jedinců. Práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část je rozčleněna do tří …víceAbstract:
This diploma thesis "Teachers' attitudes toward education of pupils with specific learning disabilities of lower and upper secondary schools" is a treatise on the issue of students with specific learning disabilities and the attitudes and approaches of teachers in ordinary primary and secondary schools in the Region to education of these individuals. The work consists of theoretical and practical parts …víceKlíčová slova
specifická porucha učení dyslexie dysgrafie dysortografie dyskalkulie příčiny projevy RVP IVP žák učitel inkluzivní škola metody styl učení vzdělávání a hodnocení žáků reedukace specific learning disabilities dyslexia dysgraphia orthographia dyscalculia causes symptoms pupil teacher inclusive school methods learning style leasing and pupil assessment reeducation
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2015
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aedtl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 5. 2015
- Vedoucí: PhDr. Dana Brožová, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
JUNKOVÁ, Michaela. \textit{Postoje učitelů ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základních a středních školách}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/qzlugf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů pro střední školy - specializace služby
Práce na příbuzné téma
-
Reedukace specifických poruch učení na prvním stupni základní školy
Dana Fialová -
Představy žáků ZŠ a studentů SŠ a VŠ o správném a nesprávném zkoušení a hodnocení (známkování)
Petr Kluska -
Evaluation of English Language Learners with Specific Learning Disabilities in Inclusive School
Barbora Vodičková -
Personality Typology in ELT: Instruments for Improving Teaching Style and Enhancing Pupils' Learning
Hana Marková -
Reedukace specifických poruch učení na prvním stupni základní školy
Dana Fialová