CSR jako součást etického řízení vybrané firmy – Bc. Lucie ŘEPKOVÁ
Bc. Lucie ŘEPKOVÁ
Master's thesis
CSR jako součást etického řízení vybrané firmy
CRS as a part of the ethical strategy of selected company
Abstract:
Cílem diplomové práce je analýza povědomí českých zákaznic o CSR projektech/aktivitách společnosti L´Oreál a navrhnout možná zlepšení. V teoretické části jsou zpracovány základ-ní pojmy vztahující se k etickému řízení a konceptu Corporate Social Responsibility. V praktické části je představena společnost L´Oreál, nástroje etického řízení a hlavní cílové skupiny společnosti. Poslední kapitola praktické …moreAbstract:
The aim of this thesis is the analysis of czech customer´s awareness of CSR pro-ject/activities of company L'Oreal and its impact on purchasing behavior. The theoretical part presents information related to ethical management and the concept of Corporate So-cial Responsibility. The practical part presented basic facts about L'Oreal, its ethical tools and the main target groups. The practical part also …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
18420
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŘEPKOVÁ, Lucie. CSR jako součást etického řízení vybrané firmy. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia