CSR jako součást etického řízení vybrané firmy – Bc. Lucie ŘEPKOVÁ
Bc. Lucie ŘEPKOVÁ
Diplomová práce
CSR jako součást etického řízení vybrané firmy
CRS as a part of the ethical strategy of selected company
Anotace:
Cílem diplomové práce je analýza povědomí českých zákaznic o CSR projektech/aktivitách společnosti L´Oreál a navrhnout možná zlepšení. V teoretické části jsou zpracovány základ-ní pojmy vztahující se k etickému řízení a konceptu Corporate Social Responsibility. V praktické části je představena společnost L´Oreál, nástroje etického řízení a hlavní cílové skupiny společnosti. Poslední kapitola praktické …víceAbstract:
The aim of this thesis is the analysis of czech customer´s awareness of CSR pro-ject/activities of company L'Oreal and its impact on purchasing behavior. The theoretical part presents information related to ethical management and the concept of Corporate So-cial Responsibility. The practical part presented basic facts about L'Oreal, its ethical tools and the main target groups. The practical part also …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18420
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŘEPKOVÁ, Lucie. CSR jako součást etického řízení vybrané firmy. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić