Anna Shmalko

Master's thesis

Kreativní koncept jako klíčový prvek nadlinkových komunikačních aktivit

Creative Concept as the Key Element of the ATL Communication
Abstract:
Cílem diplomové práce je vymezení role kreativního konceptu v nadlinkové a integrované komunikaci. Na základě analýzy vzniku a vývoje ATL kampaní definuji aspekty efektivního přístupu k tvorbě kreativních konceptů a komplexních komunikačních kampaní.
Abstract:
Thesis describes the role of creative concepts in ATL and integrated communication. Due to the detail analysis of the advertising creation process defines the key aspects for effective setting of the complex communication campaigns and creative concepts.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 12. 2007

Thesis defence

  • Date of defence: 9. 9. 2008
  • Supervisor: Jiří Mikeš
  • Reader: Martin Charvát

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13111