Anna Shmalko

Master's thesis

Kreativní koncept jako klíčový prvek nadlinkových komunikačních aktivit

Creative Concept as the Key Element of the ATL Communication
Anotácia:
Cílem diplomové práce je vymezení role kreativního konceptu v nadlinkové a integrované komunikaci. Na základě analýzy vzniku a vývoje ATL kampaní definuji aspekty efektivního přístupu k tvorbě kreativních konceptů a komplexních komunikačních kampaní.
Abstract:
Thesis describes the role of creative concepts in ATL and integrated communication. Due to the detail analysis of the advertising creation process defines the key aspects for effective setting of the complex communication campaigns and creative concepts.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2008
  • Vedúci: Jiří Mikeš
  • Oponent: Martin Charvát

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/13111