Bc. Sevastian Kushnei

Bachelor's thesis

Cena jako faktor konkurence v gastronomii

Price as a competitive factor in gastronomy
Anotácia:
Daná bakalářská práce je věnována tématu cena jako faktor konkurence v gastronomii. Jedná se o oblast, která je nesmírně důležitá pro jakýkoliv podnik, gastronomická zařízení nevyjímaje. Cílem dané bakalářské práce bylo na základě analýzy faktoru konkurence gastronomii navrhnout opatření za účelem zvýšení tržeb restauračních provozů ve vybrané lokalitě. Za hlavní výstupy dané práce je možné považovat …viac
Abstract:
This bachelor's thesis is devoted to the topic of price as a factor of competition in gastronomy. This is an area that is extremely important for any business, including catering establishments. The aim of this bachelor's thesis was to propose measures to increase the sales of restaurant operations in a selected location based on the analysis of the factor of competition in gastronomy. The following …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 11. 2023
Identifikátor: https://is.ucp.cz/th/hlbwq/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 2. 2024
  • Vedúci: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Věra Levičková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

University College Prague – University of International Relations and Institute of Hospitality Management and Economics, Ltd.

Bachelor programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management