Digitální marketingová strategie sociálních podniků – Michaela Kulhánková
Michaela Kulhánková
Bachelor's thesis
Digitální marketingová strategie sociálních podniků
Digital marketing strategy of social enterprise
Abstract:
V České republice sociální podnikání plní nezastupitelnou úlohu v otázce zaměstnanosti sociálně znevýhodněných skupin obyvatel. Cílem této práce je zanalyzovat současnou digitální marketingovou strategii sociálních podniků Café AdAstra a GULE Food Truck a na základě teorie o digitální marketingové strategii doporučit zefektivnění prezentace v digitálním prostředí. Pro zcela objektivní zhodnocení marketingových …moreAbstract:
Social entrepreneurship plays an irreplaceable role in the issue of employment of socially disadvantaged groups in the Czech Republic. The main goal of this thesis is to analyze the current digital marketing strategy of social enterprises Café AdAstra and GULE Food Truck based on the theory of digital marketing strategy, to recommend more efficient self-presentation in a digital environment. The method …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 23. 6. 2021
- Supervisor: PhDr. Michaela Vaculíková, Ph.D.
- Reader: Ladislav Pátík, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KULHÁNKOVÁ, Michaela. \textit{Digitální marketingová strategie sociálních podniků}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/qztlsr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Creative marketing
Theses on a related topic
-
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Marketingové plánování firmy Svět z dronu a strategie reklamních kampaní pro její digitální marketing
Vladimír Merta -
Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média
Nikola Herodesová -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
André MAŠEK -
Implementace nové strategie digitálního marketingu ve vybraném podniku a její následné vyhodnocení.
André MAŠEK -
Digitální marketingová strategie marketingových agentur
David Artur Fiedler
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights