Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji – Michaela MASNEROVÁ
Michaela MASNEROVÁ
Bakalářská práce
Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji
Effectiveness analysis of outdoor and indoor digital advertising in the Zlin region
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vypracovat teoretické poznatky z oblasti indoorové a outdoorové digitální reklamy. Z počátku se budu věnovat historii samotného marketingu a postupně přejdu k již zmiňované digitální reklamě jak ve vnějším, tak vnitřním prostředí. Posléze navážu kapitolou o podobě obrazové komunikace a nakonec se zaměřím na vnímání digi-tální reklamy pozorovateli. Na základě získaných informací …víceAbstract:
Aim of this Bachelor thesis is to elaborate theoretic findings in the field of indoor and out-door digital advertising. I begin with history of marketing and work my way through to digital advertising in indoor and outdoor environment. I continue with a chapter about vis-ual communication and how consumers perceive digital advertising. Based on gained theo-retic knowledge I dispose a practical thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MASNEROVÁ, Michaela. \textit{Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/qztux7/.
Jak správně citovat práci
MASNEROVÁ, Michaela. Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
SCADA obrazovka pro využití ve vodárenství
Ondřej HAJNÝ -
Uvítací informační obrazovka pro CPS MU
Marek Halás -
Uzamykací obrazovka pro Android používající biometriky
Rostislav Vítek -
Přenos komedie z obrazovky na jeviště: specifika absurdního humoru v divadelních představeních Monty Pythonů
Yelyzaveta Halushko