Michaela MASNEROVÁ

Bakalářská práce

Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji

Effectiveness analysis of outdoor and indoor digital advertising in the Zlin region
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vypracovat teoretické poznatky z oblasti indoorové a outdoorové digitální reklamy. Z počátku se budu věnovat historii samotného marketingu a postupně přejdu k již zmiňované digitální reklamě jak ve vnějším, tak vnitřním prostředí. Posléze navážu kapitolou o podobě obrazové komunikace a nakonec se zaměřím na vnímání digi-tální reklamy pozorovateli. Na základě získaných informací …více
Abstract:
Aim of this Bachelor thesis is to elaborate theoretic findings in the field of indoor and out-door digital advertising. I begin with history of marketing and work my way through to digital advertising in indoor and outdoor environment. I continue with a chapter about vis-ual communication and how consumers perceive digital advertising. Based on gained theo-retic knowledge I dispose a practical thesis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Zveřejnit od: 18. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MASNEROVÁ, Michaela. Analýza efektivnosti outdoorové a indoorové digitální reklamy ve Zlínském kraji. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika