Budoucnost Gaming Industry v závislosti na UX a chování spotřebitelů při nákupu videoher – Bc. David Münster
Bc. David Münster
Diplomová práce
Budoucnost Gaming Industry v závislosti na UX a chování spotřebitelů při nákupu videoher
The Future of the Gaming Industry depending on UX and consumer behaviour in terms of buying video games
Anotace:
V diplomové práci je zkoumáno chování spotřebitelů a vliv UX při nákupu videoher s ohledem na současný a možný budoucí směr vývoje Gaming Industry. Literární přehled se zabývá principem marketingového výzkumu a pohledem na členění, koncepty a obchodní povědomí produktů videoherního průmyslu. Analytická část využívá pro získání výsledků dotazníkového šetření a moderní technologie virtuální reality …víceAbstract:
The diploma thesis examines consumer behaviour and the influence of UX in the purchase of video games with regard to the current and possible future direction of the Gaming Industry. The literature research deals with the principle of marketing research and the classification, concepts and business awareness of video game industry products. The analytical part uses to obtain the results of a questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Oponent: Jana Turčínková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MÜNSTER, David. \textit{Budoucnost Gaming Industry v~závislosti na UX a~chování spotřebitelů při nákupu videoher}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/qzu8kf/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti spotřebitelského chování
Mária Gregušová -
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Vliv pandemie na spotřebitelské chování v hotelnictví
Zuzana Nešetřilová -
Spotřebitelské chování generace Milenias a jeho vliv na marketingovou komunikaci
Veronika Němečková -
Spotřebitelské chování při nákupu potravin
Julie Skřičková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Spotřebitelské chování v oblasti streamovacích služeb
Nikola Vlčková