Inbound marketing spoločnosti Garmin na slovenskom trhu – Petra Sladká
Petra Sladká
Master's thesis
Inbound marketing spoločnosti Garmin na slovenskom trhu
Inbound marketing spoločnosti Garmin na slovenskom trhu
Abstract:
Diplomová práce sa věnuje použití inbound marketingu spoločnosti Garmin na slovenském trhu. Cílem diplomové práce je analýza efektivity používané strategie a posouzení, jestli má pro firmu potenciál v těchto aktivitách nadále pokračovať. V teoretické části je nejdřív vysvětlený rozdíl tohoto nového marketingového přístupu oproti tomu tradičnímu a následně jsou definované základní nástroje, které se …moreAbstract:
The objective of the master thesis is to analyze the effectivity of inbound marketing strategy used by the company Garmin on the Slovak market. The theoretical part first maps out the main characteristics of this new marketing approach and then compares it to the traditional one. The practical part includes introduction of the company Garmin, its products and marketing activities. The main part of …moreAbstract:
Diplomová práca sa venuje použitiu inbound marketingu spoločnosti Garmin na slovenskom trhu. Cieľom diplomovej práce je analýza efektivity používanej stratégie a posúdenie, či má pre firmu potenciál v týchto aktivitách naďalej pokračovať. V teoretickej časti je najskôr vysvetlený rozdiel tohto nového marketingového prístupu oproti tomu tradičnému a následne sú definované základné nástroje, ktoré sa …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2016
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71117
Thesis defence
- Date of defence: 11. 9. 2017
- Supervisor: Markéta Lhotáková
- Reader: Janka Čajovská
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71117
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Inbound marketing v provozní fázi webu
Vojtěch Váňa -
Inbound marketing
Jan Hesoun -
Návrh inbound marketingové strategie pro resort na Srí Lance
Adam Hanuš -
Inbound marketing
Tomáš Popek -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Inbound marketingová strategie společnosti
Martin Sova