Petra Sladká

Diplomová práce

Inbound marketing spoločnosti Garmin na slovenskom trhu

Inbound marketing spoločnosti Garmin na slovenskom trhu
Anotace:
Diplomová práce sa věnuje použití inbound marketingu spoločnosti Garmin na slovenském trhu. Cílem diplomové práce je analýza efektivity používané strategie a posouzení, jestli má pro firmu potenciál v těchto aktivitách nadále pokračovať. V teoretické části je nejdřív vysvětlený rozdíl tohoto nového marketingového přístupu oproti tomu tradičnímu a následně jsou definované základní nástroje, které se …více
Abstract:
The objective of the master thesis is to analyze the effectivity of inbound marketing strategy used by the company Garmin on the Slovak market. The theoretical part first maps out the main characteristics of this new marketing approach and then compares it to the traditional one. The practical part includes introduction of the company Garmin, its products and marketing activities. The main part of …více
Abstract:
Diplomová práca sa venuje použitiu inbound marketingu spoločnosti Garmin na slovenskom trhu. Cieľom diplomovej práce je analýza efektivity používanej stratégie a posúdenie, či má pre firmu potenciál v týchto aktivitách naďalej pokračovať. V teoretickej časti je najskôr vysvetlený rozdiel tohto nového marketingového prístupu oproti tomu tradičnému a následne sú definované základné nástroje, ktoré sa …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2017
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Janka Čajovská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71117

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod