Inbound marketing spoločnosti Garmin na slovenskom trhu – Petra Sladká
Petra Sladká
Diplomová práce
Inbound marketing spoločnosti Garmin na slovenskom trhu
Inbound marketing spoločnosti Garmin na slovenskom trhu
Anotace:
Diplomová práce sa věnuje použití inbound marketingu spoločnosti Garmin na slovenském trhu. Cílem diplomové práce je analýza efektivity používané strategie a posouzení, jestli má pro firmu potenciál v těchto aktivitách nadále pokračovať. V teoretické části je nejdřív vysvětlený rozdíl tohoto nového marketingového přístupu oproti tomu tradičnímu a následně jsou definované základní nástroje, které se …víceAbstract:
The objective of the master thesis is to analyze the effectivity of inbound marketing strategy used by the company Garmin on the Slovak market. The theoretical part first maps out the main characteristics of this new marketing approach and then compares it to the traditional one. The practical part includes introduction of the company Garmin, its products and marketing activities. The main part of …víceAbstract:
Diplomová práca sa venuje použitiu inbound marketingu spoločnosti Garmin na slovenskom trhu. Cieľom diplomovej práce je analýza efektivity používanej stratégie a posúdenie, či má pre firmu potenciál v týchto aktivitách naďalej pokračovať. V teoretickej časti je najskôr vysvetlený rozdiel tohto nového marketingového prístupu oproti tomu tradičnému a následne sú definované základné nástroje, ktoré sa …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71117
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2017
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Janka Čajovská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71117
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Inbound marketing in the Communication Mix at the Faculty of Informatics
Ján Struhár -
Inbound marketing v provozní fázi webu
Vojtěch Váňa -
Inbound marketing
Jan Hesoun -
Návrh inbound marketingové strategie pro resort na Srí Lance
Adam Hanuš -
Inbound marketing
Tomáš Popek -
Obsahový marketing pro malé a střední podniky
Petr Hase -
Inbound marketingová strategie společnosti
Martin Sova