René Fiala
Bakalářská práce
Vývoj herní aplikace v enginu Godot
Game application development in the Godot game engine
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem akční 3D herní aplikace v open-source herním enginu Godot. V teoretické části práce jsou popsány návrhové a vývojové postupy objektově orientovaného programování, které jsou aplikovatelné při vývoji aplikací v enginu Godot, následované metodami testování kódu a uživatelského testování. Dále je představen samotný engine Godot, jeho struktura a důležité součásti …víceAbstract:
The focus of this bachelor’s thesis is development of a 3D action video game in the open-source game engine Godot. In the theoretical part, design and development methods of object-oriented programming applicable for Godot application development are described first, followed by code and user testing methods. Afterwards, the Godot engine itself, its structure, and important features are described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2024
- Vedoucí: Ing. Tomáš Benda
- Oponent: Jiří Brožek, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Problematika výuky objektově orientovaného programování v kurzech programování v terciárním vzdělávání
Radim REMEŠ -
Čisté objektově orientované programování.
Hana Křížová -
Vytvoření virtuálního přístroje na bázi objektově orientovaného programování v prostředí LabVIEW
Michal Kubáček -
Objektově orientovaný přístup k programování v jazyce ANSI C
Jakub Štulíř -
Automatizace testovacích sekvencí na bázi grafické prezentace a objektově orientovaného programování
Patrik Děcký -
Návrh aplikace pomocí objektově orientovaného programování v MATLAB
Jan Vlček -
Návrhové vzory v objektově orientovaném a funkcionálním programování a jejich integrace
Martin Maděra -
Software pro podporu výuky objektově orientovaného programování
Pavel Bory
Název
Vložil
Vloženo
Práva