Měření spokojenosti s odborným vzděláním na střední škole – Eva Kráčmarová
Eva Kráčmarová
Diplomová práce
Měření spokojenosti s odborným vzděláním na střední škole
Satisfaction Measurement with the Professional Education at the Vocational School
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo prostřednictvím marketingového výzkumu změřit spokojenost studentů s odborným vzděláním na střední škole a spokojenost partnerských firem. Práce je rozdělena do sedmi částí. První částí je úvod, ve druhé části práce je charakterizovaná střední odborná škola, ve které je výzkum prováděn. Třetí část je zaměřena na problematiku zabývající se problematikou spokojenosti zákazníků …víceAbstract:
The aim of this thesis was using the marketing research to measure students' satisfaction with vocational education in high school and business partner satisfaction. The work is divided into seven parts. The first part is an introduction in the second part is characterized by a college in which research is conducted. The third part is focused on dealing with customer satisfaction and marketing services …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/84778
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2011
- Vedoucí: Miroslav Merenda
- Oponent: Jiří Knopp
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Huong Thanh Duong -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku SAP Services s.r.o.
Viktoriia Karelina -
Měření spokojenosti zákazníků s cukrářskými výrobky na tuzemském trhu
Alžběta Chocholová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu podniku
Šimon Široký