Vliv marketingových strategií na spotřebitele – Klára Friedrichová
Klára Friedrichová
Bachelor's thesis
Vliv marketingových strategií na spotřebitele
Anotácia:
V mé bakalářské práci se věnuji marketingovým strategiím, které působí na spotřebitele. Cílem této práce je čtenáři přiblížit principy marketingových strategií a zhodnotit jejich vliv na spotřebitele. V teoretické části se věnuji marketingovým strategiím, marketingovému mixu, značce, spotřebiteli, reklamě a nákupu. V praktické části jsem se zaměřila na nákupní chování spotřebitelů při koupi bílého …viacAbstract:
The Bachelor’s thesis deals with marketing strategies that influence consumer behaviour. The aim of the thesis is to outline marketing strategy principles for the reader and to assess their effect on the consumer. The theoretical section deals with the concepts of marketing strategies, the marketing mix, the brand, the consumer, advertising and buying. The practical section then focuses on consumer …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/r0h37k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika průmyslového podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko