Návrh strategie pro zvýšení počtu nakupujících zákazníků prostřednictvím social commerce vybraného subjektu – Bc. Calvin Ferreira
Bc. Calvin Ferreira
Master's thesis
Návrh strategie pro zvýšení počtu nakupujících zákazníků prostřednictvím social commerce vybraného subjektu
Proposal of a strategy for increasing the number of customers via social commerce of a selected subject
Abstract:
Tato práce je zaměřena na poskytnutí komplexního pohledu na téma social commerce a následně návrhů na zlepšení využití social commerce pro zvýšení počtu nakupujících konkrétní firmy. V rámci teoretické části jsou popsány důležité pojmy a souvislosti prostřednictvím komparace českých a zahraničních odborných zdrojů zaměřených na e-commerce, sociální komerci, spotřební a nákupní chování, sociální média …moreAbstract:
This thesis is aimed at providing a comprehensive view on the topic of social commerce and then suggestions for improving the use of social commerce to increase the number of shoppers of a particular company. Within the theoretical part, important concepts and contexts are described through a comparison of Czech and foreign expert sources focused on e-commerce, social commerce, consumer and shopping …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2023
- Supervisor: doc. Ing. Daniela Šálková, Ph.D.
- Reader: Aleš Buriánek, externi
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FERREIRA, Calvin. \textit{Návrh strategie pro zvýšení počtu nakupujících zákazníků prostřednictvím social commerce vybraného subjektu}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2023. Available from: https://theses.cz/id/r0i1rg/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Podnikání a administrativa
Theses on a related topic
-
Online impulsive buying behaviour in India
Swaroop Muralinathan -
Vliv COVID-19 na chování spotřebitele online
Patrícia Bilačičová -
Influencer marketing
Tereza Hyšková -
Influencer marketing a jeho vliv na spotřebitele generace Z
Kristýna Jarešová -
Affiliate marketing a jeho uplatnění ve specifických podmínkách České republiky
Tereza Mařánková -
Smyslový marketing a jeho vliv na české spotřebitele v závislosti na pohlaví
David Srb -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková -
Influencer marketing a jeho vliv na nákupní chování
Barbora Barešová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights